- Domeniul CURRICULUM
- Domeniul MANAGEMENT
În cadrul parteneriatului ERASMUS + Metaverse-Based STEM Education for a Sustainable and Resilient Future, periodic, partenerii realizează buletine informative privind progresul proiectului.
Colegii de la VAEV Research and Development Agency GmbH au fost gazde și pentru cea de-a doua întâlnire transnațională de proiect – TPM 2, organizată la Viena, în perioada 1-2 iulie 2024, în cadrul parteneriatului de cooperare în educația școlară KA2 ERASMUS+ cu titlul Metaverse-Based STEM Education for a Sustainable and Resilient Future, număr de referință european 2023-1-FR01-KA220-SCH-000151516.
Detalii:
În perioada 28-31 mai 2024, VAEV Research and Development Agency GmbH din Viena, AUSTRIA; a găzduit prima sesiune de formare (Learning Training and Teaching Activity) organizată în cadrul parteneriatului de cooperare în educația școlară KA2 ERASMUS+ cu titlul Metaverse-Based STEM Education for a Sustainable and Resilient Future, număr de referință european 2023-1-FR01-KA220-SCH-000151516.
Detalii:
În perioada 15-16 decembrie 2023, în localitatea Bursa din Turcia, s-a desfășurat prima întâlnire transnațională (Kick-off Meeting) din cadrul parteneriatului de cooperare în educația școlară KA2 ERASMUS+ cu titlul Metaverse-Based STEM Education for a Sustainable and Resilient Future, coordonat de Lycée Polyvalent Clément ADER (Franța), număr de referință european 2023-1-FR01-KA220-SCH-000151516.
Detalii:
Informații despre proiect
Inspectoratul Școlar Județean Teleorman este partener în cadrul parteneriatului de cooperare în educația școlară KA2 ERASMUS+ cu titlul „Metaverse-Based STEM Education for a Sustainable and Resilient Future” coordonat de Lycée Polyvalent Clément ADER (FRANȚA), număr de referință european 2023-1-FR01-KA220-SCH-000151516. Proiectul se derulează pe o perioada de 30 de luni, 01.09.2023 – 28.02.2026, reunește instituții din 7 țări (Franța, Turcia, Austria, Spania, Portugalia, Suedia și România) și urmărește elaborarea și implementarea unui pachet educațional nou, care încorporează utilizarea tehnologiei Metaverse în educația STEM.
Pentru atingerea scopului proiectului, s-au stabilit următoarele obiective specifice: formarea cadrelor didactice în ceea ce privește utilizarea tehnologiei Metaverse și integrarea acesteia în educația STEM, îmbunătățirea performanțelor elevilor în disciplinele STEM prin utilizarea tehnologiei Metaverse și creșterea numărului de elevi care urmează o carieră STEM ca urmare a experienței lor cu tehnologia Metaverse în educație.
În cadrul proiectului, se vor realiza 3 rezultate cu impact major asupra elevilor și cadrelor didactice, dar și asupra beneficiarilor indirecți: părinți și alte organizații locale sau regionale cu rol în educație.
Site-ul proiectului: