- Domeniul CURRICULUM
- Domeniul MANAGEMENT
Vineri, 11 aprilie 2014, la Casa Armatei din municipiul Turnu Măgurele a avut loc festivitatea de premiere a participanților la faza națională a olimpiadei din aria curriculară Tehnologii, domeniul agricultură.
La specializarea Cultura plantelor – clasa a XI-a - (27 elevi participanți) au fost acordate 3 premii și 3 mențiuni; la aceeași specializare – clasa a XII-a - (14 elevi participanți) au fost acordate 3 premii și 2 mențiuni.
La specializarea Creșterea animalelor – clasa a XI-a - (25 elevi participanți) au fost acordate 3 premii și 3 mențiuni; la aceeași specializare – clasa a XII-a - (18 elevi participanți) au fost acordate 4 premii și 1 mențiune.
La această competiție, elevul Alexandru Florin Sorin, clasa XI-a, de la Liceul Tehnologic "Nicolae Bălcescu" din Alexandria, pregătit de prof. Bican Aurelia a obținut premiul III, la specializarea creșterea animalelor. Un premiu special pentru cea mai bună lucrare practică a fost obținut de eleva Radu Florentina, clasa a XII-a, de la Liceul Tehnologic "Sfântul Haralambie" Turnu Măgurele, pregătit de prof. Chiriță Speranța.
Elevii premiați au primit diplome și premii din partea M.E.N., plachete specifice competițiilor naționale din partea Consiliului Județean Teleorman. Toți elevii participanți și profesorii însoțitori au primit diplome de participare, realizate de Inspectoratul Școlar Județean Teleorman.
BIROUL DE PRESĂ
În perioada 7-11 aprilie 2014, Inspectoratul Școlar Județean Teleorman organizează la Liceul Tehnologic „Sfântul Haralambie” Turnu Măgurele, faza națională a olimpiadei din aria curriculară TEHNOLOGII, domeniul AGRICULTURĂ.
Deschiderea festivă a activității se va realiza marți, 8 aprilie 2014, ora 17:00, la Primăria mun. Turnu Măgurele.
Concursul se adresează elevilor claselor a XI-a și a XII-a, cu următoarele specializări: cultura plantelor și creșterea animalelor. Cu acest prilej, vor fi prezenți în județul nostru 88 de elevi (27 de elevi – clasa a XI-a și 14 elevi clasa a XII-a pentru prima specializare, 26 de elevi – clasa a XI-a și 21 elevi clasa a XII-a pentru a doua specializare), 37 profesori însoțitori din toată țara, precum și 20 de membri ai Comisiei Centrale.
Concurenții vor susține proba scrisă în data de 9 aprilie și proba practică în data de 11 aprilie.
Acest concurs a mai fost organizat în județul Teleorman în anul 2010, la Liceul Tehnologic “Nicolae Bălcescu” din Alexandria. Inspectoratul Școlar Județean Teleorman urează mult succes tuturor participanților și o ședere cât mai plăcută pe meleagurile teleormănene.
BIROUL DE PRESĂ
Inspectoratul Şcolar Judeţean Teleorman organizează joi, 27 martie 2014, ora 10:00 la sala de şedinţe a Casei Corpului Didactic Teleorman şedinţa pentru analiza rezultatelor obțínute de elevii claselor terminale și neterminale la simularea examenului național de bacalaureat 2014. La sedinţă sunt invitaţi directorii unităţilor de învăţământ liceal şi reprezentanţi ai mass-media.
BIROUL DE PRESĂ
Inspectoratul Şcolar Judeţean Teleorman a finalizat centralizarea rezultatelor privind admiterea elevilor în unităţile de învăţământ, după prima etapă de înscriere în clasa pregătitoare.
Au fost admise toate cererile de înscriere în clasa pregătitoare, depuse în prima etapă.
Din totalul celor 2532 de cereri depuse, 2367 reprezintă cereri admise pentru unitatea de circumscripţie, restul de 165, fiind cereri pentru altă unitate decât cea de circumscripţie.
BIROUL DE PRESĂ
Inspectoratul Şcolar Judeţean Teleorman a finalizat centralizarea rezultatelor obțínute de elevii claselor terminale și neterminale la simularea examenului național de bacalaureat 2014 din perioada 3-7 martie.
În urma evaluării lucrărilor scrise în cele trei centre zonale de evaluare organizate la nivelul județului, situația se prezintă astfel:
Simularea examenului de bacalaureat 2014 s-a realizat în condițiile respectării OMEN nr. 3076/04.02.2014, în vederea familiarizării elevilor cu rigorile specifice acestui examen.
Rezultatele obținute de elevi vor fi analizate la nivelul fiecărei unități de învățământ, prin discuții individuale cu elevii, dezbateri la nivelul clasei, ședințe cu părinții, precum și la nivelul consiliului profesoral, în vederea adoptării unor măsuri pentru îmbunătățirea performanțelor școlare.
După analiza rezultatelor de la nivelul unităților de învățământ, fiecare unitate va elabora un raport pe care îl va înainta către Inspectoratul Şcolar Judeţean Teleorman, cuprinzând măsurile de remediere luate pentru ameliorarea situației, acolo unde acest lucru se impune.
BIROUL DE PRESĂ