Scrisoarea metodică an școlar 2020-2021 - pentru implementarea unitară și coerentă a prevederilor Ordinului comun nr.5487/1494/2020 privind măsuri de organizare a activității în cadrul unităților/instituțiilor de învățământ în condiții de siguranță epidemiologică pentru prevenirea îmbolnăvirilor cu SARS-CoV-2, precum și ale Curriculumului pentru educația timpurie (aprobat prin OMEN nr.4694/02.08.2019).
SCRISOARE METODICĂ PENTRU ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREŞCOLAR 2019-2020
Curriculumul reprezintă un instrument de optimizare a experienței educaționale a copiilor. Acest document stabilește cadrul pedagogic pentru sprijinirea dezvoltării copiilor într-un mod holistic, prin practici educaționale și de îngrijire care permit copiilor să-și atingă întregul potențial, permițând totodată educatorilor să-și personalizeze abordarea în funcție de interesele, necesitățile și potențialul fiecărui copil.
Suport pentru explicitarea şi înţelegerea unor concepte şi instrumente cu care operează curriculumul pentru educaţie timpurie
Elemente de noutate ale curriculumului pentru educaţie timpurie